AlumnadoProfesCelia

MEETING IN ALMERIA: FRIDAY, 10th MAY : ENCUENTRO EN ALMERÍA: VIERNES, 10 DE MAYO

The last day, Friday, May 10th , we spent the morning visiting the Western Theme Park, Oasys MiniHollywood. At 14:45 we returned to the high school to celebrate the farewell party, with the participation of all the students, teachers and families from Almeria involved in this project. Then the time had come for the certificates and  diplomas ceremony as well as the prizes won in the different competitions held during the week. Finally, sevillanas, a group choreography known by all, and the typical dances of the other countries were danced.

El último día, viernes 10 de mayo, dedicamos la mañana a disfrutar con una visita al Parque Temático del Oeste, Oasys MiniHollywood.  A las 14:45h regresamos al Centro para celebrar la fiesta de despedida, con la  participación del alumnado, profesorado y las familias almerienses implicadas en este proyecto. Fue el momento de la  entrega de certificados, diplomas y premios de los distintos concursos realizados durante la semana. Se bailó una coreografía grupal conocida por todos, sevillanas y la danza típica de los otros países.